My Blog List

Wednesday, May 9, 2012

Ku Lepaskan Mu Kerna Terpaksa

Baca and dengar tajuk je pun dah sedih. Sob sob touching. Yela, tak de sape inginkan perpisahan bila dah bercinta dan berkasih sayang kan?? Tapi kalau orang dah tak sudi, takkan kita pulak nak terhegeh-hegeh? Sedar diri jugak la. Walau sakit nak terima hakikat tu, walau terpaksa melepaskan dia tanpa kerelaan tapi kene redha dan pasrah. But aku tak pernah menyesal bercinta dengan dia.. Malah bersyukur sebab dapat menyintai dan dicintai seseorang yang pernah bertakhta di hati kita. Walaupun ianya sekajap, aku tetap menghargainya... Memangla tak dapat dinafikan, ada kalanya teringat  and rindu sangat kat dia. Tapi Allah lebih tau apa yang terbaik untuk umatNya. Mungkin Allah ingin kita bertemu dengan beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang betul-betul diciptakan untuk kita. Agar kita lebih menghargai setiap yang ada di depan mata. Dan tidak mensia-siakan kasih sayang diberikan. Harap-harap aku dipertemukan dengan insan yang betul-betul ikhlas menyayangi, mencintai dan menerima aku dengan seadanya. Aminnnn.....


LiRiK


Tak dapat ku lupakan kenangan silam
Susah dan senang kita harungi berdua
Bersumpah setia hidup mati bersama
Sehingga ke penghujungnya
Tergamak engkau meninggalkan diriku
Disaat aku memerlukan kasih sayangmu
Kini aku sendiri meneruskan hidup ini
Bersama hati yang telah kau lukai
(Korus)
Menyesalnya aku menyintai dirimu
Kini ku sengsara akibat perbuatanmu itu
Kini kau bahgia hidup disampingnya
Mudahnya aku kau lupakan
Betapa sakitnya pedihnya
Kau kata kau cinta dia
Mengapa diriku akhirnya
Menjadi mangsa dalam percintaan
Oh pilunya
Terpaksalah aku sendiri
Mengundurkan diri demi
Keluargamu mengharapkan
Agar ku berlalu pergi
Untuk sidia pilihan hatimu
Dengan rela ku lafazkan
Selamat tinggal sayang
Ku doakan agar engkau bahagia
(Ulang Korus)
Dengan rela ku lafazkan
Selamat tinggal sayang
Ku doakan agar engkau bahagia 


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.