My Blog List

Thursday, May 24, 2012

~I'M NOT BELLBOY~

Sakit betol ati den ni... Aku bukan bellboy ok?? Sesuke ati je nak suruh orang amik luggage dia. Agak-agak la bagi arahan pun. Sejak bila pulak aku tukar bidang keje ni??? Berapi betol rasa. Nasib la telinga ni tak boleh kuar asap. Ingat aku tak de keje lain apa nak buat?? Kalau dah sorang suruh buat, yang lain akan ikut. Lagi sekali aku tegaskan, I'M NOT BELLBOY. If nak suruh angkat barang, apa salahnya panggil bellboy hotel. Ni sesuke ati je bagi arahan kat aku. Aku just handle barang-barang teknikal je ye? Yang lain aku tak buat. Harap maklum. Lepas ni kalau boleh elak, memang aku akan elak follow workshop management ni. Leceh giler... Dengan sakit ati nya.. Nasib la tak kurang ajar semalam. Tapi angin jugak la. Sebab kene buat keje yang tak sepatutnya. Memang tak puas ati suh angkat luggage dorang. Dah la kat sana pun sampai 3 dewan guna... Mula-mula leaking, tak tau la toilet guest room atau aircond yang leaking. Tukar dewan lain, ok la. Sok pagi nya tengok-tengok tukar dewan lagi. Confused jap, asal tukar dewan lagi ni?? Pagi tadi setup barang tak de cakap pape pun... Rupa-rupanya aircond dorang trip. Haisssshhh ape daaaaa??? Sabarlah wahai hati~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.