My Blog List

Thursday, May 31, 2012

BeGIni CarAnYA ~Sam ft Yana~

Aku tak bisa menyatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Aku percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

Tapi aku masih belum mengenalmu

Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu

Di sini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu

Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku

Caranya bagi diriku

Tapi aku masih belum mengenalmu

Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu di mana nak cari cintamu

Di sini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu

Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Aku tahu dimana nak cari cintamu

Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu

Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku

Caranya bagi diriku





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bila dengar lirik ni, memang betol pun... Kelu lidah bile berdepan dengan orang yang kita suka kan?? Tak tau nak cakap ape? Padahal sebelum tu dah rangka macam-macam ayat. Tapi bile dia ade depan mata, kita terus diam. Tak terkata. Alangkah bestnya dapat pasangan yang tak cepat mengalah dengan apa jua dugaan yang datang. Macam dalam lirik ni "di sini tak mungkin mengalah dengan apa yang mendatang"... Kalau dia betol-betol sayangkan kita, tak kira la apa yang berlaku, dia tetap bersama dengan kita dan mengharunginya.... Betol tak??? Heheheh. But tak sangka Sam ada bakat menyanyi. Not bad suara dia. Hehehehe.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.