My Blog List

Wednesday, October 24, 2012

Redhalah Wahai Hati Ku

Ya Allah... patut la aku tetibe teringat kat Syed Faris tempoh hari. Rupenya dia ada datang PUO. Memang ada tengok banner, "Aku Dibius Cinta". Tapi tak baca sampai habis siapa penceramahnya. Agak-agaknya kalau aku tau siapa penceramahnya, mesti aku pergi kan? Memang tak dijangkakan. Tapi bagus jugak aku tak tau. Sekurang-kurangnya aku tak jumpa dia. Dia dah beristeri. Mau meroyan aku kalau jumpa dia. Tercuit balik perasaan. Resah di hati baru je reda. Dah muncul balik. Pergilah jauh-jauh wahai keresahan. Pergilah jauh-jauh namamu wahai Faris. Jangan sesekali bermain dan melintas di hati ini. AKU INGIN MELUPAKAN DIRIMU. Aku tak kuat nak berdepan dengan dia lagi. Cukup sampai di sini.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.