My Blog List

Thursday, February 16, 2012

~Train~

Hehehe... Mesti confused kan???Apa la tajuk ni. But aku tersangatlah teruja naik train. Teruja sebab En. Pilotnya sangat handsome. Hahahahaha gatal je bunyi. Memang pun. Hati dah terpaut kat dia lalalala. But sedar siapalah aku ni kan?? Bukan dia kenal pun. Belambak lagi passenger dia yang lagi cun dari aku. Aku ni apalah yang ada kan? Aku mengharapkan orang yang boleh terima aku seadanya. Yela aku tak cantik, tak pandai masak.. Segala-galanya lah tak reti. Tapikan, kalaulah aku diberi peluang nak kenal dia........ Waaaaahhhhhhh akulah orang yang paling bahagia. Macam mimpi je. Cissss berangan je lebih aku ni. Padahal tak de pape pun. Apa salahnya berangan kan???FOC je. Bukan kene bayar pun.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.